NzN

KROPELKA 2.0.

Aktualności

 
 
 

PAKS

Opis projektu

Aktualności

 
 
 

PAC CAR Opis projektu

TOYOTA SUPRA Opis projektu

KROPELKA Opis projektu

Jedziemy do Finlandii!

Przed nami nowe wyzwania na kolejnych zawodach superekonomicznych pojazdów.  Dzisiaj członkowie SKAP-u wyruszają z Kropelką 2.0 na mileage marathon XLI - Pisaralla pisimmälle 2016 w Finladnii. Odbędzie się on w dniach 27-28 sierpnia.

Trzymajcie kciuki za udany przejazd Kropelki!

 

Crowdfunding: 147%!

DZIĘKUJEMY !!!

Crowdfunding na Internest zakończył się sukcesem!

Dzięki Waszemu wsparciu udało się nam zebrać 147% kwoty!

Crowdfunding - mamy już 50%!

Jesteśmy już na półmetku! Tym samym został osiągnięty trzeci kamień milowy smiley
 
Angażować możecie się jeszcze 9 dni!
 

NCBR patronem akcji crowdfundingowej

Mamy zaszczyt poinformować, że naszą akcję crowdfundingową objęło patronatem Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Dziękujemy! smiley

We are pleased to announce that Kropelkas 2015 crowdfunding has patronage of The National Centre for Reaserch and Development. Thank you! smiley

Akcja crowdfunding

Właśnie ruszyliśmy ze zbiórką crowdfundingową! Chcesz pomóc nam zbudować najbardziej ekonomiczny pojazd w Polsce? Zapraszamy do udziału! Emotikon smile

 

Do you want to help with building the most economic car in Poland? It is possible now because we have just started croudfunding! smiley

 

 

 

.... . 

Czytaj więcej: Akcja crowdfunding

Silnik Kropelki 2015 – serce jedyne w swoim rodzaju

Wraz z pracą nad poszczególnymi elementami nowego modelu pojazdu Kropelka, nie mogło obyć się bez rozważań na temat jednostki napędowej. W końcu przecież to od niej w największym stopniu zależy ekonomia jazdy, przekładająca się bezpośrednio na wynik uzyskiwany podczas corocznych zawodów z serii Shell Eco-marathon.

 

Czytaj więcej: Silnik Kropelki 2015 – serce jedyne w swoim rodzaju

Przednia belka i zawieszenie, czyli o nietypowych rozwiązaniach w Kropelce 2015

Jednym z najciekawszych elementów w Kropelce 2015 jest przednia belka pojazdu. Dlaczego jest niezwykła? Dlatego, że skręcanie odbywa się za pomocą skrętu całej belki, a nie samych kół. Jest to nietypowe rozwiązanie, którego do tej pory nie widzieliśmy w żadnym innym pojeździe biorącym udział w Shell Eco-marathonie.

 

Czytaj więcej: Przednia belka i zawieszenie, czyli o nietypowych rozwiązaniach w Kropelce 2015

Poszycie - od pomysłu do wykonania

Zarówno dla obecnych członków Studenckiego Koła Aerodynamiki Pojazdów, jak i wszystkich, którzy śledzą nasze poczynania, nastał wyjątkowy czas. Nieczęsto przecież można uczestniczyć w konstruowaniu od zera nowego pojazdu. Wierzymy, że warto dzielić się tym doświadczeniem, dlatego rozpoczynamy serię artykułów poświęconych poszczególnym elementom konstrukcji Kropelki 2015. Pierwszy z nich dotyczy poszycia. W końcu to najbardziej zewnętrzna część pojazdu, a to właśnie futurystycznie wyglądające bryły nadwozia są najbardziej charakterystyczną cechą pojazdów budowanych przez SKAP.  

Zachęcamy również do obejrzenia filmiku przedstawiającego proces powstawania pierwszej połówki poszycia nowego pojazdu!

Czytaj więcej: Poszycie - od pomysłu do wykonania

Budowa poszycia w dwóch minutach

Trzy miesiące intensywnej pracy w dwóch minutach! Prezentujemy filmik przedstawiający proces powstawania poszycia nowego pojazdu smiley

 

Three months of work in two minutes! We present a video of the making of our new vehicle body smiley

 

Laminujemy metodą infuzji!

W ten piątek, wraz z kilkorgiem najświeższych członków SKAPu, laminowaliśmy połowę poszycia Kropelki. Zobacz zdjęcia tutaj!

This Friday, along with some of the newest members of SKAP, we were laminating a half of the Kropelka’s body. See the photos here!

Strona 1 z 2

WSPIERAJĄ NAS

Partner Technologiczny

Współpraca

Odwiedza nas 38 gości oraz 0 użytkowników.

stat4u
Joomla templates www.joomlashine.com